خرید مبل ال

مبل ال اقساط بدون بهره فروش انواع مبل ال شکل شیک و مد روز با قبول چک و تحویل و حمل رایگان تحویل در منزل و محل مشتری با کمترین زمان ممکن


 تلفن: 09126900752
 لطفا پس از تماس با فروشگاه مبل بگویید: «آگهی شما را در سایت مبل 118 دیده ام و کد «فروشگاه -10» را اعلام کنید»
 سایت مبل 118،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان مبل است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09384170529
 لطفا پس از تماس با فروشگاه مبل بگویید: «آگهی شما را در سایت مبل 118 دیده ام و کد «فروشگاه -6» را اعلام کنید»
 سایت مبل 118،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان مبل است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - اسلامشهر
 تلفن: 09125462123
 لطفا پس از تماس با فروشگاه مبل بگویید: «آگهی شما را در سایت مبل 118 دیده ام و کد «فروشگاه -5» را اعلام کنید»
 سایت مبل 118،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان مبل است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - اسلامشهر
 تلفن: 09019839510 09352591818
 لطفا پس از تماس با فروشگاه مبل بگویید: «آگهی شما را در سایت مبل 118 دیده ام و کد «فروشگاه -3» را اعلام کنید»
 سایت مبل 118،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان مبل است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: البرز - کرج
 تلفن: 09124398678
 لطفا پس از تماس با فروشگاه مبل بگویید: «آگهی شما را در سایت مبل 118 دیده ام و کد «فروشگاه -2» را اعلام کنید»
 سایت مبل 118،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان مبل است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
اگر شما هم فروشگاه مبل و یا یک کارگاه تولیدی مبل دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه » در سایت مبل 118 ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

مبل ال
به مرور زمان که مبل ها طراحی شدند سازندگان و تولیدی های مبل طرح‌ها و مدل‌های مختلفی را ساختند و مبلمان و طراحی داخلی روز به روز پیشرفت کرد امروزه مبلمان در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلفی که هر روزه به بازار عرضه می شود.

مبل ال شکل یک نوع از مبل ها می باشد که امروزه بسیار متداول می باشد و در خانه ها از آن استفاده می شود مبل ال شکل از آن رو به آن مبل ال گفته می‌شود که شبیه یک الی انگلیسی می باشد هرچند امروزه مبلهای ال هم تغییراتی داشته اند.

مبلهای ال شکل که مزیتی دارند
مبلهای ال شکل کوچک هستند زیبا هستند و فضای کمی را اشغال می کنند و از طرفی مخصوص خانه های کوچک هستند مبل های زیادی با عنوان مبلهای ال شکل تولید شده است.

انواع مبل ال شکل
با توجه به پیشرفت صنعت مبل سازی تولیدی های مبل انواع مبل ال را در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می‌کنند از این رو مبلهای ال شکل دارای انواع مختلفی می باشند که برخی از آنها عبارتند از:

مبل ال شکل گوشی دار
مبلهای ال شکل گوشه دار به صورت یک مبل ان هستند ولی دارای گوشه هایی می باشند از این مبل ها در خانواده های پرجمعیت استفاده می شود این نوع ها جادار میباشند.

مبل ال شکل پارچه ای
مبلهای ال شکل با پارچه های ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی دارند و قرار دادن آنها در اتاق نشیمن اتاق نشیمن را به یک محیط گرم و دوست داشتنی و راحت تبدیل میکنند این مبل ها برای مشاهده فیلم و فوتبال و استراحت بسیار مناسب و زیبا هستند و شما هنگام نشستن روی آن ها احساس بسیار راحتی دارید.

مبل ال شکل دارای کوسن
مبلهای ال شکل دارای کوسن  دارای یک پشتی می باشند و ظاهری بزرگتر نسبت به سایر مبلهای ال شکل دارند. این نوع مبل ها حالت برجسته هستند و یک پشتی بر روی آنها قرار دارد.

مبل ال شکل منحنی
مبلهای ال شکل منحنی به شکل یک ال انگلیسی مستقیم نیستند و به صورت یک منحنی می‌باشند. این نوع مبلهای ال شکل منحنی برای قرار دادن در وسط اتاق بسیار مناسب می باشند و ظاهری بزرگتر دارند.

مبل ال شکل بلوکی
این نوع مبل ها به صورت بلوک بلوک میباشند از این رو به آنها مبل ال شکل بلوکی گفته می‌شود یکی از مزیت های بسیار خوب مبلهای ال شکل بلوکی این است که حرکت و جابجایی آنها بسیار آسان و راحت است اگر به دنبال مبل می گردید که بتوانید به آسانی آن را جابجایی کنید مبلهای ال شکل بلوکی خیلی خوب هستند یکی دیگر از مزیت های مبل ال شکل بلوکی این است که امکان تغییر شکل و تغییر ظاهر آنها به هر سلیقه ای که داشته باشید امکان پذیر است.

مبل ال شکل مدرن
این نوع مبلهای ال شکل مدرن دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند و شبیه شیرینی خمیری هستند در این فرم ها از فوم سخت برای صندلی ها و فوم برای پشتی ها استفاده می شود.

خرید مبل ال
اگر به دنبال خرید مبل ال شکل هستید در لیست بالا می توانید خیلی از فروشنده های مبلمان تولیدی های مبل و عمده فروشی های مبل را مشاهده نمایید.

تلفن فروشگاه فروش مبل ال
در لیست بالا می توانید خیلی از فروشگاه های فروش مبل ال را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از فروشگاه های فروش مبل ال تولیدی های پروژه مبل و غیره شماره تلفن آنها درج شده است.

تولیدی های مبل ال
اگر به دنبال شماره تلفن ها و تولیدی های مبل ال هستید در لیست بالا می توانید خیلی از کارگاه های تولیدی مبل ال را مشاهده نمایید از تولیدی های مبل ال می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع مبلمان را خریداری نمایید.

خرید مبل ال در تهران و شهرستانها
اگر به دنبال خرید مبل ال در تهران و شهرهای همانند شهر اصفهان شیراز مشهد اهواز کرج تبریز سمنان زنجان و غیره هستید در لیست بالا می توانید انواع مبل ال از فروشگاه های فروش مبل را مشاهده نمایید.

خرید ارزان و عمده مبل ال
اگر به دنبال خرید ارزان انواع مبل ال هستید باید خرید خود را مستقیماً از کارگاه های تولیدی و عمده فروشی های مبل ال انجام دهید در لیست بالا خیلی از تولیدی های مبل ال وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع مبل ال را در اختیار شما قرار دهند.